Alaneiz's Blog …Gwiezdne dzieci…

strona poświęcona ,,duchowej,, stronie życia..

nasza wieczna tożsamość…..

 

W wybranych przez nas ciałach, niezależnie od naszej obecnej sytuacji, towarzyszy nam zawsze nasza wieczna tożsamość. Każdego dnia, w chwi­lach refleksji, podczas medytacji lub modlitwy, docierają do nas, w postaci pojedynczych myśli, wspomnienia zawierające informacje o tym, kim rze­czywiście jesteśmy. W pewien intuicyjny sposób, mimo naszej amnezji, otrzymujemy wiedzę dotyczącą naszej prawdziwej tożsamości. M.Newton

doświadczenie tego nagłego przebudzenia.. dało mi niesamowite zrozumienie istoty mojego ,,istnienia,, tu -w tym wymiarze.. 

gdy po raz pierwszy doświadczyłam tego nagłego – połaczenia ze swoją wyższą świadomoscią.. byłam -zaskoczona stanem ,w ktorym sie znalazlam..  uczucie bycia ,,ponad,, sobą i spojżenia na swoje obecne ,,bycie,, tu z wyższego położenia świadomości jest czymś… czego życzę wszystkim na drodze poznania swojej przwdziwej tożsamości..

jak wiele od tamtej jednej chwili sie zmieniło ,jak wiele zrozumiałam..

istota ,która tamtego dnia do mnie podeszła.. bywała tu wcześniej ale nigdy wcześniej nie zorbila tego ,,gestu,, ktory nagle otworzył mi możliwość wejścia w stan wyższej świadomości.. nagle przypomnialam sobie chwilę .. kim jestem, dlaczego poddałam sie temu wcieleniu ,po co tu naprawde przyszłam i kim jest ten ,ktory ..kuca przede mna.. (tak odebrałam tą istotę) jej ciepły głos i wyrozumiałość dla mojego zagubienia, jej troskę i opiekę ,ktorą w tej danej chwili mnie otoczył.. był moim nauczycielem.. jest nim nadal.. ale ja go nie pamietałam..

nie potrafie tylko do chwili obecnej zobaczyć jego obrazu.. czuję jego ciepło ,jego słowa wyłapuje wśród innych głosów i jego sposób podejścia do mnie -jest naprawdę dla mnie specyficzny.. po tamtym pierwszym spotkaniu ,gdy tak zaingerował w moje istnienie, pojawiał sie u mnie -kilka razy..

wiele mi tłumaczył i wiele dzieki niemu tu na ziemi osiągnełam -zrozumienia.. bo po to tu jestem..

przypomniał mi naszą rozmowę z ,,góry,, zanim nie podjełam sie owego wcielenia , abym uzmysłowiła sobie ,ze wszystko co mnie tu spotyka jest planem jakiego sie podjełam sama …zanim tu nie przyszłam..

 nagle znikło z mojego życia poczucie ,że ciagle los stwarza mi wyzwania ,ktorych nie rozumiem, znikło gdzieś to całe -niezrozumienie.. spojżałam z innej perspektywy na doświadczenia ,zaczełam analizowac je z ,,innego punktu ,, postrzegania..

nie dlaczego ,,pewne,, doswiadczenia sie pojawiają i gdzie popełniam błąd skoro to wraca (a wiele lat nad tym sie glowiłam),ale ile nauki wyciagnełam z powtarzajacych sie (poszczególnych) sytuacji i jakie nowe doswiadczenie zaliczałam za każdym razem przechodząc przez to zdarzenie.. zrozumiałam ,ze za każdym razem dzieję sie ono z ,,wyższego ,,poziomu i wyciągane nauki dają mi to ,czego powinnam była sie nauczyć dla zrozumienia..dla wzrostu swojej istoty..

właściwie kiedy siegnę okiem.. szukałam zrozumienia czym jest rozwój duchowy.. i dlaczego dzieją sie pewne rzeczy… jak działa siła energii ,myśli…  dopiero opiekun uzmysłowił mi ,że moim celem tu na ziemi było –poznanie duchowości z poziomu fizyczności.. i gdy te jego słowa dotarły do mojego serca.. poczułam że jestem z tym zintegrowana w tym życiu.. z tym właśnie ,,mottem mojego obecnego wcielenia,,

ono obudziło we mnie.. jakaś pamieć..  nagle otworzyly sie drzwi mojej ,,duchowej tożsamości,, i moje życie ,ktore tu prowadze zaczeło iść ,,innym torem,,

prowadziłam wiele rozmów z ,,istotami,, ktore pojawiały sie koło mnie – i pojawiają nadal gdy jest mi potrzebne zrozumienie zaistniałej sytacji.. lub zrozumienia pewnych zdarzeń z mojego życia..

Twoja świadomość odpowie ci na wszystkie pytania i wątpliwości. Nikt inny.

Wszystko tez nakłada Się na siebie po twoich własnych doświadczeniach ,słowa jakie używasz ,sposób mówienia i interpretacji. To są twoje doświadczenia i wedle nich rozpoznajesz wartości wszystkiego. Nikt inny nie potrafi tego rozegrać lepiej od ciebie samej. Nazwanie jednego planu ziemskiego przez ciebie nie odzwierciedli doznań innej duszy doświadczającej tego samego.

Na postrzeganie tego wszystkiego składa się całe twoje życie.

Wszystkie doświadczenia i cała twoja praca….opiekun…

 

ciąg dalszy nastąpi….

21 października 2010 - Posted by | duchowa świadomość | , , ,

Brak komentarzy.

Skomentuj

