Alaneiz's Blog …Gwiezdne dzieci…

strona poświęcona ,,duchowej,, stronie życia..

Wędrówka dusz.. M Newton

kiedy zaczełam czytać tą książkę.. byłam zafascynowana materiałem ,który tam jest zawarty.

treść pewnych zdarzeń ..była mi bliska ,znajoma.. czułam i pamiętałam siebie w podobnych sytuacjach , pamiętałam podobne zdarzenia… widziałam je.. oczami duszy..

było to dla mnie niesamowite doświadczenie jakie przyszło mi przeżyć podczas czytania tych książek..  są trzy części..

wędrówka dusz -spójż oczyma nieśmiertelnej duszy

przeznaczenie dusz cz.I i II

dziś przegladając swoje zapiski znalazłam analizę owych książek w moim pamiętniku.. jest to dialog -materiału z książki i istoty ,ktora pomagała mi w tłumaczeniu czytanego materiału względem mojej pracy na ziemi ..

Mam wrażenie, iż ludzie, którzy wierzą w istnienie duszy, wyobrażają sobie, że wszystkie dusze w świecie duchowym wymieszane są ze sobą w ja­kiejś jednej wielkiej przestrzeni. Wielu moich pacjentów przed rozpoczę­ciem seansu hipnotycznego również w to wierzyło. Nic dziwnego zatem, że po obudzeniu się z hipnozy wyrażają oni zaskoczenie faktem, iż każda dusza w świecie duchowym posiada przeznaczone sobie miejsce. Kiedy rozpoczą­łem swoje badania, nie byłem przygotowany na usłyszenie informacji o ist­nieniu duchowych grup wsparcia. Ja także sądziłem, iż zwiewne duchy po opuszczeniu Ziemi unoszą się bez celu w przestrzeni eterycznej ..M.Newton

To właściwie nie ma większego znaczenia ale przytoczyłem to tylko dlatego ,że tu masz dokładnie dowód na to ,jak praca powinna na ziemi się odbywać i że powtarzanie – odesłanie duszy do przynależnego dla niej miejsca jest jak najbardziej –na miejscu. opiekun.

swego czasu pracowałam rożnymi metodami przy odprowadzaniu dusz.. czasem uwalniając je od cieżaru ,,programów,, i odsyłając je do ich miejsca przeznaczenia. owe metody są juz dla mnie -przestarzałe ,ale wtedy nie potrafiłam inaczej pracowac i tu opiekun mi tłumaczy ,że dobrze czyniłam jak na wiedze ,ktorą w tamtym czasie posiadałam.

Ty wiesz dobrze ,że dusze są segregowane i często stawałaś przed zadaniem przydzielenia takiej duszy nowego dla niej miejsca. Wszystko zależy od poziomu rozwoju a dusze które są w fazie pierwszej i drugiej swojego rozwoju są w miejscach zwanych tutaj szkołą a dla nas miejscem nauki i tłumaczenia im istoty doświadczeń i sposobu komunikowania się z naszym światem.

Tu są zawierane ,,kontrakty,, pomiędzy nauczycielem a uczniem i tu są przedstawiane stadia rozwoju a także możliwości wyboru drogi doświadczeń.

Kontrakty –w naszym pojęciu są inne niż te o których ty tu na ziemi słyszałaś. Kontrakty na ziemi są obciążeniem samym w sobie bo zobowiązują ciebie do ich realizacji ale kontrakty u góry zobowiązują dusze do pracy nad sobą wedle ściśle określonej procedury co nie jest ograniczeniem a nadaniem toru jej doświadczeń i tym samym popychania do swojego rozwoju duchowego.

Tylko nasze kontrakty nie obciążają dusze jak te tu podejmowane –bezmyślnie.

Nasze kontrakty pomagają dojrzeć cele życiowe podczas wcieleń a tym samym zobowiązują dusze do dotrzymywania swoich obietnic samej sobie .chodzi o proces odnowy i zamiany doświadczeń nie wznoszących i kształcących daną dusze na te które są właściwe. opiekun.

Umieszczenie duszy w danej grupie odbywa się na podstawie poziomu jej zaawansowania. Po śmierci fizycznej wędrówka duszy kończy się przy­byciem do miejsca pobytu przeznaczonej jej kolonii dusz, chyba że jest to dusza bardzo młoda lub że powinna być z jakichś powodów izolowana (wspominam o tym w rozdziale czwartym). Inne dusze tworzące kolonię są bliskimi przyjaciółmi, znajdującymi się na podobnym poziomie rozwo­ju świadomości M.Newton 

W większości dana grupa dusz rozwija się jednakowo ,dlatego rzadko zdarza się ,ze jednostka zostaje odesłana do innego poziomu i do dusz o innym charakterze rozwoju –ale to sie zdarza.

Częściej zdarza sie izolacja przymusowa spowodowana zbyt intensywnie negatywnym życiem powodującym –destrukcję duszy ,lub doświadczeniami aż nazbyt bolesnymi ,gdzie potrzebna jest ingerencja tak zwanych psychologów duchowych ,którzy u nas maja  naprawdę dużo pracy -biorąc pod uwagę obecny stan na ziemi i zagubienie ludzkości .opiekun.

 

W trudnych okresach naszego życia jesteśmy skłonni prosić o radę, aby natychmiast naprawić zaistniałą sytuację. W czasie seansu hipnotycz­nego pacjenci przekonują się, że przewodnicy nie pomagają im rozwiązać wszystkich problemów naraz, lecz raczej dają drobne wskazówki. Dlate­go też jestem bardzo ostrożny, kiedy mam do czynienia z blokowaniem pa­cjenta podczas hipnozy. Zatroskany duchowy nauczyciel może nie chcieć odsłonić wszystkich problemów swojego podopiecznego w jednym czasie. Zdolność przyjmowania objawień nie u wszystkich jest jednakowa.M.Newton

U ciebie też tak było –drobne wskazówki. Tylko trochę problem był tu innego typu –blokada twojej duszy.

To nie przeszkadzało w tym abyś dążyła do swoich celów i odnalazła ten właściwy cel dla którego tu przybyłaś.

Do tego sama pamiętasz ,ze to odkrywa sie warstwami i warstwami uwalnia. Macie wskazówki podsyłane przez cały czas i cały czas Twoja dusza pracuje nad tym wszystkim dochodząc do rozwiązania właściwego = do jakiego dojść powinna.

Wszystko dzieje się po kolei i właściwym torem.

Do jutra .opiekun.

dziś jeszcze jedno zrozumiałam.. czytając owe zapiski.. Michael Newton  prowadził owe rozmowy z pacjentami oraz ich opiekunami duchowymi podczas sesji hipnozy.. wiec w pewnym sensie .. ja sama podczas swojej pracy też musiałam być – w odmiennym stanie swiadomości..  ja na bierząco czytając książkę kopiowałam do pamiętnika wybrane fragmenty na ktore opiekun zwrócił mi uwagę i odrazu notowałam jego spostrzeżenia…

 

21 października 2010 - Posted by | fragmenty ciekawych książek - polecam | , , ,

Brak komentarzy.

Skomentuj

