Alaneiz's Blog …Gwiezdne dzieci…

strona poświęcona ,,duchowej,, stronie życia..

imiona opiekunów…

 gdy na początku mojej ,,świadomej,, pracy z istotami duchowymi -zaczełam rozmawiać na temat mojego życia a takze analizowac pewne zdarzenia miałam nieodpartą potrzebę pytania o -ich imiona..

nie wiem już sama co mną wtedy kierowało…  czy chęć powiedzenia -dziekuję- gdy będę mogła stanąć przed nimi -osobiście? czy dlatego aby odnaleźć w tych imionach ,energiach i głosach -znajome istoty… postaci…

prośbę moją kierowałam do ,,istot,, jeszcze zanim nie zaczełam czytać książki -wędrówka dusz.. i zanim nie szukalam wyjaśnień w publikacjach innych ludzi…

tak wlaściwie -wyglada moja praca.. analizuję ,rozmawiam i szukam wiedzy na ten temat.. i znajduję ją.. i często są to potwierdzenia dokładnie tego samego do czego ja już doszłam i co usłyszałam od istot prowadzoących..

na początku mojej drogi.. mimo zaufania do tych ,ktorych znam -duchowo… a znam poprzez pamięć mojej duszy…  miałam pewne wątpliwości co do ,,drogi,, którą idę..  dopiero podczas pracy nad sobą ,odnalazłam przyczyny nie tylko -w doświadczeniach z tego życia ale też i pewnych zdarzeń z poprzednich 3 wcieleń..

wiele imion przewineło sie przez mój ,,umysł,,  udało mi sie nauczyć czuć energie i wyłapywać częstotliwość wibracji i zestrajać to z imieniem istoty ,która mnie dotkneła.. ale często gubiłam sie w tym wszystkim ponieważ mimo wszystko bycie w świecie fizycznym niesie za sobą pewne ograniczenia.. u mnie jest to niestety -brak widzenia.. w tym życiu skupiam sie na czuciu ,odbieraniu gestów ale innymi zmysłami – oprócz wzroku..

ale mogę z czystym sercem powiedzieć ,że poprzez pracę telepatyczną bez najmniejszego problemu jest sie w stanie wyłapać tonację głosu istoty ,z którą sie rozmawia.. nie ma z tym problemu..aby odroznić kobietę od męzczyzny czy.. jak jest to możliwe (ponieważ przybywaja też istoty ,które nie mają znacznej ,,różnicy,, płci..) a takze jakby -poziom tej istoty po sposobie jej .. podejścia ,mądrosci słów ,wiedzy na temat życia.. ..i energii ,którą z sobą -niosą..

wiem ,ze owe istoty mogą zmieniać barwę głosu , mogą też być widoczne jako istoty lub tylko wyczuwalne jako  energie… uczucie miłości, spokoju, wibracji..  mogą być tylko głosem lub swiatłem..

niektóre imiona są mi bliskie sercu.. pamietam je z ,,poza ziemi,,  inne były mi nie znane..  ale już nie pytam… poznaję tych ,ktorych pamiętać powinnam.. i tych ,ktorzy najwiecej ingerują w moją pracę tu na ziemi…

Niektórzy pacjenci mają trudności z wymawianiem duchowych imion. Twierdzą, że imiona dusz składają się z rezonansu oscylacyj­nego, niemożliwego do przetłumaczenia. Sprawa jest nawet jeszcze bardziej skomplikowana. Pewien pacjent oznajmił: „Prawdziwe imio­na naszych dusz są czymś podobnym do emocji, lecz nie są to emo­cje ludzkie, nie potrafię zatem wypowiedzieć tych imion przy pomocy dźwięków mowy”. Z imionami związany jest także pewien symbolizm o ukrytym znaczeniu, którego pacjent w ciele fizycznym nie jest w sta­nie rozszyfrować.M.Newton

 

Pamiętasz, jak na początku ktoś ci powiedział ,ze my u góry nie korzystamy ze swoich imion ale sa one wyryte w każdym z nas.?

Ciężko ci było przeliterować imiona i Emanuel musiał to tłumaczyć. Tu masz potwierdzenie na to zdarzenie.

 Nasze imiona często u góry brzmią inaczej niż tu na ziemi ale niektóre masz podane i zapisane tak jak to jest prawdziwie.

Pamiętasz tego ,,anioła,,. On miał takie trudne imię ale ty je odebrałaś w wersji –skróconej bo ono brzmi podobnie. Czyli jest długie. Ale pamiętasz też imiona których nie jesteś w stanie wymówić. Nawet te które są podane w książkach.

One u nas brzmią i rzadko kto z nas mówi imieniem .to jest mało popularne ale wiemy oczywiście kto jak ma na imię bo to jest potrzebne nam wszystkim do komunikacji pomiędzy sobą a także aby wiedzieć od kogo pochodzi przekaz. Pomiędzy sobą owszem i też masz prawdę ,ze jak o kimś mówisz to on odbiera wibracje i wie ,ze ten temat jest poruszany albo jest tylko świadom ,.ze o nim mówimy.

W naszym  świecie nie wiele można ukryć.

Prywatne myśli owszem ale rozmowa dwojga –nie do końca. Wy sobie możecie uczuciami to przesyłać i nikt nie będzie tego wiedział. Emocje ,uczucia są odczuwalne ale nie jest to tak jak myślisz. Wiemy co się dzieje ale nie do końca znamy to uczucie.(oczywiście powiedziane to było dlatego ,abym ja sama przestała się krępowac swoich uczuć względem innych istot)

Dusze uwielbiają żarty i kpiny, ale nigdy nie zapominają przy tym o okazywaniu szacunku, nawet tym, którzy inkarnowali na Zie­mi, by sprawić im kłopoty. Odznaczają się zdolnością przebaczania, a co więcej – tolerancją. Wiedzą, że większość negatywnych cech osobo­wości, związanych z ego ciała osoby, która sprawiła im ból, zostało po­grzebanych, wraz ze śmiercią tego ciała. Na czele listy takich pogrzeba­nych emocji negatywnych znajdują się strach i gniew. Dusze zgłaszają się na ochotnika zarówno po to, by uczyć, jak i pobierać naukę w określonych dziedzinach, a plany karmiczne nie zawsze działają dokładnie tak, jak powinny, z uwagi na zmienne ziemskiego środowiska. wędrówka dusz.Newton.

Dlaczego kazano ci to skopiować? Abyś zrozumiała ,ze to co teraz tu masz pozostanie na ziemi razem z twoim ciałem i sama odzyskasz siebie po opuszczeniu ciała.

 

Jeśli chodzi o cechy nabyte na ziemi –one tu pozostaną .u nas panuje inna zasada egzystencji i wspólnych relacji między sobą. Ale nie do końca wszędzie tak jest. Są miejsca ,których on tu nie opisze a gdzie panuje totalny chaos i nie ma wspólnoty i zrozumienia względem drugiej duszy.

Tam jest wieczna walka o władzę .

Inną władzę niż na ziemi. Ale to też nie jest istotne w obecnej chwili.

Wszystko zależy od duszy ,która istnieje w tym świecie i od jej woli powrotu do swojego domu. Jeżeli ona sama odejdzie od pierwotnego planu i zanieczyści siebie do tego stopnia ,ze nie chce powrotu ale dalej – walki .to tam trafia. I co jakiś czas przychodzi ktoś aby zapytać ,czy już ma dość i czy chce wrócić –czy zostać.

To są miejsca interwencji naszej ale ze specjalną ochroną.

Ale pamiętaj –wszechświat jest wielki .

Ona zadała ci pytanie –wczoraj –czy istota ,która jest inną istotą jak dusza ,nie jest zazdrosna o to ,ze została stworzona jako ktoś inny. Właśnie w tym wszystkim leży prawda –miłość i pełnia akceptacji siebie samego i do siebie samego –za to kim się jest. Nie ma ograniczeń w podróżowaniu .doświadczaniu i odbieraniu świata i życia – dla istot –wszystkich istot.

 

Bez względu na to kim się jest powinno się w pełni akceptować siebie . możesz przebywać wśród przeróżnych istot i żadna nie jest lepsza –gorsza ani mniej ważna.

Wszyscy stanowimy jedną miłość i pochodzimy z jednego źródła.

Piękno leży właśnie w tym ,ze jesteśmy różni. Nie ma zazdrości ,ze ktoś uczy się lepiej ,bo ty masz takie same możliwości.

Nie ma czegoś takiego ,ze ktoś ma za sobą lepsze doświadczenia ,które dały mu możliwość lepszego rozwoju ,bo każda dusza ma takie same możliwości ale to od samej duszy zależy –jej stopień rozwoju .,pragnień a także siłę jej wzrostu.

Różne cechy osobowości –my to nazywamy właśnie – inność ,inność każdej istoty.

Rywalizacja jest częścią doświadczania ziemi , programy , obciążenia karmiczne.

  Na inność składa się wszystko –energia ,osobowość ,doświadczenia ,sposób ich rozwiązywania oraz podejście do życia.

22 października 2010 - Posted by | inna rzeczywistość | , ,

Brak komentarzy.

Skomentuj

