Alaneiz's Blog …Gwiezdne dzieci…

strona poświęcona ,,duchowej,, stronie życia..

nasze wcielenia – pewnien wspólny schemat.. cz.2

(część druga pierwszego rozważania nad wspolnymi doświadczeniami… pomiedzy mną a kilkoma wspaniałymi duszami ,ktore poznałam tu na ziemi)

……..kiedy dalej zagłębiałam się z Małgosią w nasze życie, zauważyłam że schemat istnieje na wyższych płaszczyznach doświadczania..

mogę to określić trochę inaczej.. w naszym zyciu jest zapis pewnych doświadczeń które muszą się –wydarzyć .. i mamy na zrealizowanie tego pewien okres w swoim obecnym wcieleniu.. zazwyczaj mieścimy się w tej skali. Jak nie to przyśpieszane są zdarzenia aby nam to umożliwić..

obie jesteśmy w tym samym wieku więc mi łatwiej było to wszystko przeanalizować.. kiedy weszłyśmy na drogę duchową ,od kiedy wszystko się w naszym życiu zmieniło i w którym miejscu obecnie jesteśmy.. obie jeździmy ta samą marką samochodu i dokładnie w tym samym kolorze.. obie mamy podobną drogę .. i nasz sposób podejść do pewnych zdarzeń zbiega się w ten sam cel.. obie farbujemy włosy na czarno i wspominamy takie same przeżycia w obecnym wcieleniu.. te same problemy były udziałem naszego doświadczania..

kiedy w moim życiu pojawiła się Madzia.. to analiza schematu nabrała tempa.. dołączyła kolejna istota wcielona ,która ma ten sam zapis doświadczeń.. powiem ,ze nawet jeszcze bardziej zbliżony do mojego własnego..

mimo tego że jest od Nas młodsza to i tak zaczeła swoją drogę dokładnie w wieku 31 lat tak jak każda z nas zaczeła.. ma tak samo jak ja 3-je  dzieci i przechodzi w swoim życiu te same upadki i wzloty..

widze w tej drodze ten sam obrany kierunek.. rozmowy z duchami ,walka z demonem i problemy z własną akceptacją siebie.. do tego niskie poczucie wartości i odrzucenia, brak wiary w swoje możliwości …. te same programy do przerobienia.. .. podobny sposób myślenia … i u mnie i u niej zaczęło się od śmierci Ojca.. i próbą kontaktu z –tamtym światem..

kiedy patrzę na Swoją drogę to wiem czego mogę oszczędzić Madzi.. przed czym ją ostrzec i w czym pomóc aby szybciej sobie poradziła. Sprawdza się to..

**                                    **                                **                            **                             **

jedno tylko w tym przypadku się zmienia –tempo dochodzenia do pewnych wniosków życiowych –jakby nie było czasu na rozciagnięcie tego w czasie –jak na przykład u mnie czy Gosi.

Kiedy ja zaczęłaś ,,iść swoją drogą,, była ona zupełnie inna niż ta ,którą szły znajome mi osoby –a też związane to było z rozwojem duchowym..

 nikt wtedy nie rozumiał mojego sposobu postrzegania a ja nawet nie próbowałam nikomu tego tłumaczyć..jakbym wiedziała że nic tym nie zyskam.. i jakiś wewnętrzny strach ,ze może ktoś powie mi coś co zawróci mnie z obranej drogi? … ?….?

Moja droga jest i była związana i oparta na kontaktach z ,,istotami,, które całe życie właściwie prowadziły moją ,,istotę,, tu na ziemi..i czego zawsze byłam pewna…

 kiedy próbowałam coś na ten temat powiedzieć spotykałam się z burzą protestów ,ze to nie właściwe co robię..

Nauczyło mnie to .. że to co jest dla Mnie dobre wcale nie musi być akceptowane przez innych ani być dla innych dobre.. ale ja saam nie tylko czuję się z tym dobrze ale w tym kierunku idzie moja droga w tym wcieleniu..teraz jestem tego pewna..

Dopiero kiedy zaczełam czytać wszelkiego rodzaju książki związane z channelingiem czy pracą nad zgłębianiem naszej istoty istnienia na podstawie regresji inkarnacyjnych czy duchowych –poczułam wspólną drogę..

Nie tylko dlatego ,ze to jest dla mnie w tym zyciu –fascynacją ale dlatego że do tego dażę  –do poznania tego, zgłębiania tej wiedzy i pozwala mi to na osiagnięcie celów zamierzonych przez moją duszę.. to tak jak mi kiedyś opiekun powiedział -przyszłaś tu po to aby doświadczyć duchowosci z poziomu fizyczności.. i tak jest.. tym żyję…

Kiedy zaczełam rozwijać w sobie to do czego zostałam tu na ziemi –przygotowana ,zaczełam poznawać ludzi ,którzy tak jak ja tego samego chca doświadczać ,tą samą wiedzę zrozumieć i z tym samym się zmierzyć…

Po Małgosi i Madzi pojawiła się kolejna istota – Livia…. Teraz Ela..

Wszystkie nas coś łaczy.. ale wiem ,ze jeszcze nie czas abym to zrozumiała – samo odkrycie tego związku daje niesamowite uczucie spełnienia i radości –tak było w przypadku Małgosi..

To było niesamowite doznanie –przepełnienie mnie dziwnym uczuciem.. i jakimiś ukrytym znaczeniem tego stanu.…

Kiedy poznałam osobiście Małgosie i po dwóch dniach naszej znajomości –siedziałyśmy naprzeciw siebie przy stole u niej w domu –nagle dostałam obraz który był bardziej uczuciem niż wizją –własnie Małgosi jako istoty ,która jest kimś takim jak ja –która pochodzi z tej samej cywilizacji i jest mi bliska energetycznie… te same prowadzenie… to samo istnienie w tamtej przestrzeni energetycznej.. i patrząc na nią czułam jak płyną mi łzy.. takie łzy pamietam stojąc na tarasie patrząc w gwiazdy i tęskniąc za domem… ****     ****      ****

kiwnełam tylko głową i cicho powiedziałam –jesteś jedną z nas..

I wtedy zrozumiałam…. Że będzie na mojej drodze ich coraz więcej.. ..takich jak ja…

Kiedy poznałam się z Madzią to ona czuła to samo względem mnie jak ja miałam okazję doświadczyć wcześniej względem Gosi– przytuliła się do mnie mówiąc –mam wrazenie że tak bardzo za tobą tęskniłam –siostro… takie słowa już kiedyś usłyszałam – od Anamel… jest wcielona i była pierwszą napotkaną mi bratnią duszą tu na ziemi…. i jest… nadal…

Jest to niesamowitym doświadczeniem i jak bardzo ważnym w tym życiu skoro spotykamy się wiedząc ,ze pochodzimy z tego samego miejsca po za ziemią..?? nie muszę jej wiele tłumaczyć, odbiera mnie nie tylko na poziomie fizycznym.. i moje słowa ,rozmowy mają naprawdę to odzwierciedlenie w doświadczeniu jakiego wcześniej nie miałam..

Kiedy odezwała się do mnie Livia czułam niesamowicie przejawiającą się radość ,że Ona jest…. Że jest kimś nastepnym i czułam to jak tylko zobaczyłam jej zdjęcie … tą radość…

Wszelkie nasze rozmowy ,opisy ,przeżycia są prawie takie same… w tym życiu.. kolejna osoba ,która idzie przez to wcielenie z znanym mi dobrze schematem doświadczeń i do tego jej sposób postrzegania wielu rzeczy ,zdarzeń czy energii jest prawie identyczny z moim… kazda z nas doświadcza trochę inaczej wizji ,czucia ale.. mam wrażenie ze to jest raczej dopełnieniem całości..

I nie sądze ,że jest to zbiorowa świadomość..

 odebrałam te wszystkie istoty  po energiach…  po energiach które mają wspólną cechę… coś co wyłapuję ale jeszcze nie potrafię,, nazwać,,.. –jeżeli w ogóle jest potrzebne określenie na to… ale do każdej istoty czuję coś -innego..

teraz Ela …  jest jeszcze Ola ,Asia…i Iwonka… choć Iwonka jest duszą trochę rózniącą sie od nas -pewnością siebie i z pewną odwagą podchodząc do życia fizycznego..

 wiem ,ze cel ten jest z góry ustalony.. wiem też że wszystkie nasze spotkania nie są przypadkowe a są kierowane przez istoty wyższe które nad tym wszystkim czuwają.. mieliśmy się tu –odnaleźć… nawet jeżeli bardzo dawno się nie widziałyśmy… to tak jakbyśmy były –zbierane..

kiedy ja zaczełam komunikowanie się z istotami ,które mnie teraz prowadzą –usłyszałam – przyjdzie czas i odnajdziesz resztę….czas da ci taką możliwość…

 i tak też dziać się zaczęło..

poznałam wiele istnień tu na ziemi ale energetyczne powiązania czuje z tymi którym poświecam ten temat.. ten artykuł.. tym ,których udało mi sie do tej pory -odnaleźć i dla tych ,ktorych jeszcze spotkam…

                                       ****************************                                         *********************

jeszcze jedno –bardzo miłe doświadczenie ,ktore chciałam tu zamieścić – spotkało mnie własnie ze strony Madzi i jej opiekuna a raczej opiekunki.. Nemenzis..

nie tylko to ,ze Nemenzis mnie zna (z po za ziemi) a mi jej imie wydaje się takie –znajome to jeszcze dawała nam możliwość wspólnych wizji i doświadczeń .. miałyśmy okazję razem pracować..  za co jestem wdzięczna tym co nas prowadzą..

daje mi to nie tylko poczucie sensu tej drogi ale tym samym uczucie zgodności pewnych zdarzeń i faktów dla mnie tak bardzo ważnych na mojej drodze poznania całej prawdy…

7 grudnia 2010 - Posted by | duchowa świadomość | , ,

Brak komentarzy.

Skomentuj

