Alaneiz's Blog …Gwiezdne dzieci…

strona poświęcona ,,duchowej,, stronie życia..

spotkanie z aniołem…przebudzenie…

zdarzenie to miało miejsce  w nocy -22 czerwca 2010 roku..

odebrałam to jako sen … ale… wiem ,ze to snem -nie było …  (co jakiś czas podczas snu prowadzę rozważania nad istnieniem i swoimi doświadczeniami. dzieje sie to na jakiejś innej płaszczyźnie ale potrafię to dobrze zrozumieć.. i wiem ,ze to pamiętam )

a to -zapis tego snu…

Śnił mi się anioł – potężna istota ,która przyszła do mnie w nocy i tłumaczyła mi upadek naszej cywilizacji.. było to odpowiedzią na pewne zadane pytania , ktore dotyczyły świata z którego pochodze a także tego -co działo się tak naprawdę tutaj -na ziemi.. ( przerabiałam akurat książki opisujące wpływ innych cywilizacji na rozwój  ziemi)

 Nie pamiętam tego wszystkiego ale cześć słów , które do mnie mówił –że jest współtwórcą biblii i że jego sposobem jest opieranie się na opiniach innych istot ponieważ sam nie uznaje oceniania i klasyfikowania….  (ciężko jest to przełożyć na słowa ale bardzo dobrze rozumiałam co mi che przez to powiedzieć)

Pamiętam też ,ze mówił mi imiona i nazwiska autorów.. książek..( które są przekazami prawdziwymi wyższych istot ) mówił mi o rozmowach z Bogiem i o autorze tejże publikacji.. mówił mi coś o prorokach, Mesjaszach.. przepowiedniach… o tym ,ze jego wiedza była zapisywana jako katalog przyszłych zdarzeń… Nigdy on sam nie analizował zdarzeń i możliwych rozwiązań. Są od tego –experci, którzy wykonują swoja pracę najlepiej jak potrafią… on przekazywał wiedze , która była wskazówką na drodze poznania prawdy… Teraz gdy to pisze mam jakieś przebłyski… tej rozmowy.. ale nie pamiętam tego co zapisuję… pamiętam ,że z dwa czy trzy razy tłumaczył mi coś związane z biblią.. mówił o tym ,ze ja dyktował… i dla kogo była ona przeznaczona a także to ,że wiele słów zostało zniekształcone (mowa o prawdziwej bibli a nie tej ocenzurowanej)

 Gdy się obudziłam usłyszałam rozmowę nad moją głową, ze powinnam to zapisać… że nie ważne że nie pamiętam wszystkiego… to i tak jest zapisane.. w mojej podświadomości i kiedy trzeba będzie to się odtworzy.. jako zapis ,jako pamięć…jako wiedza…

 dlaczego zamieściłam ten sen ?..  aby powiedzieć ,ze świat w którym sie obracamy jest zupełnie inny niż myślimy ze jest.. że wszystkie sny i wizje są zapisane i w każdej chwili można to odtworzyć na nowo..  że istoty o których mowa przez cały czas nadzorują istnienie na ziemi a takze w innych wymiarach a kontaktują sie z nami podczas snu dlatego ,że wyłączamy nasze zmysły fizyczne i będąc w odmiennym stanie świadomości mogą przekazać nam to czego szukamy i co potrzebujemy do zrozumienia życia ,istnienia i wspólnej zależności pomiędzy istnieniem każdego z Nas..

moze na pierwszy ,,rzut oka” wydaje nam sie ,ze ten sen ,ten przekaz nic nam nie daje.. nie wpływa na nasze człowieczeństwo w tym wymiarze -ale tak nie jest.. na wyższym poziomie zachodzą ogromne zmiany które po jakimś czasie zaczynają naprawdę przejawiać sie w codzienności..  mimo tego że pamiętam urywki ale kiedy wezmę biblię do ręki mam odczucie że widzę w niej to co zostało mi przekazane.. że rozumiem zawartą treść mimo tego że większość swojego życie myslałam inaczej..  zmieniła sie moja ,,świadomość,, rzeczy… i tego jestem 100% pewna.. patrzę na otaczający mnie świat jakbym przestała żyć w matrixie.. może nie wszystko widzę ,nie wszystkiego jestem świadoma ale wiem ,że to co widzę nie jest prawdziwą rzeczywistością.. a iluzją stworzoną dla mojego doświadczenia i wzrostu..

dziś … kiedy spotykam drugiego człowieka i dochodzi pomiędzy nami do wymiany zdań albo .. czegoś bardziej drastycznego -to szukam w sobie zapisu ,ktory dla siebie samej musze przepracować w związku z tym co ktos mi powiedział.. w sobie szukam powodu dla którego to zaistniało.. i zawsze znajduję ukrytą podstawę tego doświadczenia..

…bez względu na to czy było to dla mnie czy dla tej osoby czymś do przepracowania…

  uważam ,że można to w pełni nazwać -przebudzeniem , które prowadzi do zrozumienia -czym jest życie tutaj…

 

 

8 stycznia 2011 - Posted by | inna rzeczywistość | ,

Brak komentarzy.

Skomentuj

