Alaneiz's Blog …Gwiezdne dzieci…

strona poświęcona ,,duchowej,, stronie życia..

nic oprócz prawdy..

jakiekolwiek nauki ,słyszane czy czytane ,pochądzące ze źródła nauczającego o prawach ograniczające człowieka ,dzielące Jedność na dobro i zło czy też mówiace że Bóg jest jednostką i nie Jestnością wszystkiego co istnieje -wszelkie nauki tego typu pochodzą od istot ,które po prostu zaakceptowały je jako prawdę i chcą zmusić cały świat do jej uznania.

taka jest ich prawda ,,mistrzu,,  i nie są w błędzie .Jednak wspanialsza,  doskonalsza prawda to fakt ,że każdy kto naucza że życie jest w jakiś sposób ograniczone nie rozwinął ,,zrozumienia,, do takiego stopnia jak osiągneli inni.

każdy rozwija wiedzę ,,mistrzu,,  tylko do takiego stopnia do jakiego pragnie i pozwala sobie ją rozwinąć .W twojej rzeczywistości wiedza jest oparta przede wszystkim na strachu ,chęci przetrwania i zrozumieniu opartym na polaryzacji.

jest oparta na sądach i segregacji ludzi.

to co z całą pewnością osiagniesz dzieki tym wszystkim nauczycielom ,,mistrzu,,  to zrozumienie że ty sam jesteś twoim najwspanialszym nauczycielem ponieważ tylko ty wiesz co jest dla ciebie najleppsze.

jak ktokolwiek inny mógłby to wiedzieć jeżeli każdy jest zajęty swoim życiem i określaniem prawdy z własnego punktu widzenia ? tylko ty w twojej duszy wiesz ,jakie doświadczenie jest ci potrzebne aby osiagnąć twoje własne spełnienie.   tylko ty mozesz zadeklarować twoją własną prawdę ponieważ prawda jest wybrana i ustanowiona wyłącznie przez ciebie.

ta prawda nie zostanie odkryta przez naukowe czy intelektualne zrozumienie ale raczej przez zrozumienie emocjonalne ponieważ prawda jest emocją ,przeczuciem -ona nie jest intelektualna ,Znać własną prawdę to wiedzieć ,co odczuwasz jako prawdę.

uczeń: Ale Ramtha ,jak możesz czuć że cos jest prawdą jeśli nie jest ona podparta dowodami a nawet może być w opozycji do tego ,co nauka odkryła jako prawdę.?

Ramtha: mistrzu ,nic nie może być potwierdzone przez to co nazywasz dowodami ,ponieważ ulegają one zmianie w miarę rozwoju i przeobrażeń w ludzkiej świadomości. wszystko jest domniemaniem ponieważ rzeczywistość znajduje sie w nieustannym procesie ewolucji oraz kreacji za pośrednictwem myśli i emocji. fakty są tylko aktualną materialną manifestacją zbiorowej świadomości  ,kolektywnej myśli która została objęta emocjonalnie przez całą rasę ludzką.

Dowód znajduje sie w uczuciach ,w emocjach ponieważ przede wszystkim to właśnie one nadały faktowi realność.

W cokolwiek zdecudujesz sie uwierzyć tak będzie. wybierz wiec to co jest właściwe dla ciebie , w co chcesz wierzyć.

Ramtha ,,biała księga,,

fragment rozdziału -,,nic oprócz prawdy,,

od kiedy pamiętam właśnie w takiej formie dostawałam pomoc w zrozumieniu tego co czuję -poprzez takie publikacje i takie książki ,artykuły.. pewnie juz o tym  pisałam ale dzis ktoś z moich znajomych powiedział to w takiej formie że poczułam jego radość i zarazem swoją ogromnie wdzięczna że w taki psosób opiekunowie pomagają mi i nie tylko – tu -w tym wymiarze.. oprocz pracy jaką wykonuję dostaję też możliwość czytania bardzo ciekawych książek i kiedy tekst pobudza moje serce nie jestem w stanie powstrzymać sie od tego aby ,,podać to innym,, aby mogli zestroić sie z tą wiedzą.. nie mówię ,ze jest to prawda którą każdy powinien akceptować ale wiedza z ktorej każdy może skorzystać i wykorzystać to dla siebie w taki sposób aby była w pełni przydatna… dla niego..

sądzę ,ze jeszcze pewnie zamieszczę fragmenty z tej książki ponieważ jest już to druga taka moja publikacja na blogu.. a jeżeli sama czuję wspólną energie z zawartym tesktem lubie używać słów takich do wyrażania własnych uczuć dając tym też i satysfakcję ,ze moje są zbliżone ,podobne lub takie same z zawartym tekstem.. dzieki nim rozwijam swoją świadomość i czując jedność z ,,moją prawdą,, uczę sie poznawać siebie…

dziekuję

Prawdą jest to co jednostka uzna za prawdę . prawda jest opinią ,postawą ,przekonaniem ,które stało się absolutem w kreatywnej myśli. Jednak opinie roznych osób na jakiś temat będą odbiegały od siebie ,czasami w dużym stopniu ponieważ zostały sformuowane w oparciu o indywidualne doświadczenia ,porozumienia i nieporozumienia zgromadzone w duszy nie tylko w czasie tego życia ale wszystkich poprzednich .zatem jedna osoba może być zupełnie przekonana ze cos jest prawdą a inna nie. One nie będą w stanie siebie zroumieć ponieważ sobą nie były i nie dysponują zestawem takich samych doświadczeń..

Cokolwiek słyszysz czy też czytasz z ust nauczyciela jest to prawdą. Tak jak on ją widzi ,tak jak on się jej nauczył ,tak jak on ją stworzył ,tak jak on jej doświadcza. W ten sposób ,jeżeli studiowałeś z dziesięcioma nauczycielami będziesz bardzo zdezorientowany ponieważ prawda każdego z nich będzie inna. Oczywiście możesz dojść do wniosku ,że ta czy inna prezentacja prawdy jest zgodna z tym czego potrzebujesz w danym momencie ,ale jeśli będziesz starał się ustalić ,który z tych nauczycieli mówi prawdę  ,kiedy popatrzysz na nich ,zdajesz sobie sprawę ,że każdy z nich mówi prawdę. To o czym musisz zdecydować ,to do jakiego stopnia chcesz się stać jedną z tych prawd ,ponieważ którą kolwiek z nich zaakceptujesz ona przekształci się w doświadczalną rzeczywistość w twoim zyciu..

Ramtha

po tych słowach poczułam znajome ciepło w sercu..

tyle kursów i tyle wspaniałych mistrzów na mojej drodze a ja ciagle czułam że ich prawda jest wielka ale nie jest -moją prawdą .

szukałam  nie tylko prawdy ale innego sposobu na pracę ze sobą , porozumieniem  sie z moją duszą….  w inny niż przedstawiany mi sposób..  ale dzieki tym doświadczeniom mogłam stanąć pomiedzy wyborem..  doświadczyć własnej decyzji i posłuchania wewnętrznego głosu…  czytając to przypomniałam sobie całe doświadczenie o którym mowa…

16 lutego 2011 - Posted by | Biała księga | , , ,

2 Komentarze »

  1. Z Ramthą spotkałam się po raz pierwszy kilka lat temu w filmie „What the Bleep Do We Know!?”, książek nie czytałam, ale zarówno to o czym mówiła w tym filmie jak i to o czym czytam w tych zamieszczonych przez Ciebie fragmentach jej Białej Księgi przemawia do mnie, nawet bardzo:)

    Komentarz - autor: liviaether | 16 lutego 2011 | Odpowiedz

  2. Zetknęłam się z Ramthą niedawno. Dzięki właśnie Białej Księdze i polecam ją gorąco każdemu, ponieważ bardzo wpłynęła na moje rozumienie wszechświata. Che być Bógistyczna!;)

    Komentarz - autor: kuba1902 | 17 lutego 2011 | Odpowiedz


Skomentuj

