Alaneiz's Blog …Gwiezdne dzieci…

strona poświęcona ,,duchowej,, stronie życia..

Dualna Matryca Ewolucyjna

Dzięki stronie Livi (http://salontajemnic.wordpress.com/)  miałam okazję przeczytać bardzo fajny materiał dotyczący Dualnej Matrycy Ewolucyjnej ,ktory pochodził ze strony

  http://nnka.wordpress.com/2012/04/10/dualna-matryca-ewolucyjna/

fragment ; Dualna Matryca obejmuje cały materialny Wszechświat, z wszystkimi jego wymiarami. Wymiary różnią się oczywiście od siebie gęstością, (więc np. inne ciała zamieszkujących je istot) i poziomem obowiązujących ograniczeń, ale to ciągle Matrix – dualizm, rzeczywistość wirtualna, iluzja… Wszystkie cywilizacje, z różnych wymiarów, są tak samo „rzeczywiste” jak my, a podział na ciemne i jasne jest charakterystyczny tylko dla Matrycy. Z tej perspektywy cała koncepcja Wzniesienia – przejścia w czwarty czy piaty wymiar – jest niczym innym, jak tylko zmianą poziomu iluzji, ale ciągle w obrębie tego samego Matrixa. Oczywiście w ramach tej matrixowej gry istnieje mnóstwo różnych programów, których, zgodnie z naszym wyborem, możemy doświadczyć, ale niezależnie od tego, jak świetliste by się nam wydawały, nie uwolnią nas…

który bardzo ale to bardzo potwierdził to co usłyszałam kiedyś podczas medytacji i rozmów z opiekunem dotyczący ,,iluzji,, tego co mnie otacza. Nie jestem w stanie już teraz dokładnie przytoczyć słów które usłyszałam ale prawdą jest to ,że mój opiekun nie używał słów ,,wzniesienie,, a uwolnienie i że na tym powinnam przede wszystkim sie skupić. Nigdy też nie skupiałam sie na ,,poziomach,, jakby One naprawdę nie były ważne a na uwolnieniu siebie od świata w ktorym spędziłam kilka ostatnich wcieleń i wyszła już po za cykl inkarnacji ziemskich.

Nie potrafiłam tego nigdy opisać jakby wiedza którą otrzymywałam podczas medytacji i rozmów nie była możliwa dla mnie do przekazania dalej ale wiem też ,że to ja jestem osobą ,która zawsze przed tym sie wzbraniała – cieszę sie ,że są tacy co potrafią pięknie przelać to na słowa a ja mogę podpisać sie pod tym ,że też to usłyszałam i jest to też częścią mojej prawdy i mojego zrozumienia.

polecam ten materiał..

Wszystko wewnątrz dualnej matrycy nie jest prawdziwe. Jej działanie jest pełne mocy i potrzeba wiele determinacji, by przejrzeć, że żyje się w całkowicie wirtualnym świecie. „My wszyscy i wszystko, co stanowi zjawisko kosmiczne, z jego milionami wszechświatów, to baśniowy sen Boga.” (Radyum Solaris)

Matryca istnieje, bo to my sami stworzyliśmy ją dla doświadczenia istnienia w pozornym oddzieleniu, by „pobawić się” w wirtualnej, nie prawdziwej rzeczywistości, tak jak teraz tworzymy wirtualne gry. Stworzyliśmy Dualną Matrycę w tak doskonały sposób, że będąc w niej całkowicie zatraca się świadomość jej nieprawdziwości, a iluzja staje się dla nas jedyną rzeczywistością. Myślę, że dla zabezpieczenia wprowadziliśmy w siebie instrukcje wyjścia poza grę w odpowiednim momencie i teraz właśnie się to dzieje.

Wszystkie kolejne poziomy ewolucji działają w obrębie rzeczywistości wirtualnej, tylko coraz mniej gęstej. Z tej gry można wyjść przechodząc jej kolejne poziomy, a można bezpośrednio z poziomu najniższego. „Wygraną” będzie wyjście świadomością poza Dualną Matrycę z naszego poziomu. W tym kontekście Wzniesienie oznacza przejście na kolejny poziom ewolucji – iluzji; Uwolnienie wyjście poza grę, powrót na plan Boski, ponowne połączenie ze Źródłem Wszystkiego… Może to jest właśnie ten świat, za którym wszyscy tak bardzo tęsknimy…

Nameya – Anna Burakowska
11 kwietnia 2012 - Posted by | artykuły wyszukane

Brak komentarzy.

Skomentuj

