Alaneiz's Blog …Gwiezdne dzieci…

strona poświęcona ,,duchowej,, stronie życia..

czy naprawdę nastąpi koniec świata?

Rozmyślania na ten temat to temat rzeka .Sama czasem zastanawiam się co dalej? Czy to naprawdę mieć bedzie miejsce?

W internecie można znaleźć masę przepowiedni ,sugestii czy też artykułów z różnych źródeł i stron świata .. o to kilka fragmentów a i też -moje ciekawe doświadczenia z tym związane..

Uwaga! Ziemia 2012 – ostrzeżenie !!!
To jest doprawdy coś nadzwyczajnego. Kiedy to się dzieje, ogromne rozbłyski słoneczne sięgają biegunów Ziemi. I wtedy – bum! Pole magnetyczne Ziemi również się odwraca i zaczyna ona krążyć w odwrotnym kierunku. Biegun północny staje się południowym i na odwrót! Rozumiecie? Ziemia rusza w przeciwnym kierunku, a bieguny się odwracają!  Patrick Geryl / 05-04-2005
Z odczytów sejsmicznych urządzeń pomiarowych rozmieszczonych w różnych miejscach na naszej planecie wynika, że wnętrze Ziemi (tj. jądro) staje się coraz bardziej aktywne. Szczególny wzrost aktywności obserwuje się w sferze jej magnetyzmu – tutaj coraz częściej dochodzi do lokalnych odchyleń.
W ciągu ostatnich kilku miesięcy na naszej planecie doszło do trzech najpotężniejszych trzęsień ziemi – biorąc za okres odniesienia ostatnie 200 lat. Znajdujące się w oceanach wulkany podniosły się w ostatnich trzech latach o 88%. Ilość trzęsień ziemi wzrosła w tym samym okresie o 62%. Nie jest to więc zbyt satysfakcjonujący obraz rzeczywistości, zwłaszcza gdy weźmiemy pod uwagę dość realną przepowiednię dotyczącą zmiany biegunowości Ziemi w grudniu 2012 roku. http://wszechocean.blogspot.com/2012/11/godzina-konca-swiata-1.html?spref=fb    polecam całość to tylko mały fragment!
To co działo i dzieje sie na świecie daje do myslenia. Czuć i widać że coś jest nie tak.Topniejące lody ,umieralność całych gromad przeróżnych gatunków zwierząt i ptaków oraz to co dzieje się pod nazwą anomalia pogodowe daje nam do myslenia. Ale czy naprawdę tego dnia co przewidują nagle wszystko przestanie istnieć? Jakoś ja sama nie mogę w to uwierzyć -a wierzcie mi -wiele widziałam ,czułam i wizją doświadczałam /I nagle kiedy znowu trafiłam na kolejny sensacyjny artykuł o końcu świata na facebooku pojawia się artykuł z ,,czwartego wymiaru,,

Koniec świata za siedem tysięcy lat? Inskrypcje odkryte w Xultún układają się w rzędy cyfr tworzących niezwykły kalendarz Majów, z którego wynika, że apokalipsa nadejdzie dopiero za siedem tysięcy lat. Są miejsca, które długo bronią swych tajemnic. Archeolodzy zdążyli się już do tego przyzwyczaić. Jednak nikt nie przewidział, że dokładnie w roku 2012, kiedy to według znanego nam kalendarza Majów ma nastąpić koniec świata, zostaną odkryte inskrypcje zaprzeczające jego interpretacji i proroctwu. Tak właśnie stało się w Xultún, w Gwatemali, sto lat po odkryciu dawnego miasta Majów. Przypadek? http://www.facebook.com/#!/CzwartyWymiarWarszawa

Ciekawe i jakoś bardzo do mnie przemawiające.
Pamiętam dobrze że koniec świata miał być też w maju – był przepowiedziany .Chyba miało to być 18 lub 19 maja.Tego dnia było u mnie spotkanie i zjechali się ludzie z Polski abyśmy razem we wspólnym gronie poprostu sobie pomedytowali.Przy okazji mieliśmy sesje z regresji inkarnacyjnej.
O godzinie 18 wszyscy ktorzy zebrali się u mnie z kocami w ręku czekali na całość grupy aby iść do Cornelii na gongi i misy
Ktoś z grupy krzyknął -koniec świata !
Uśmiechnięta i rozbawiona grupa ruszyła przed siebie na umówione spotkanie 😉  i wiecie co ? myślę że tak samo będzie 21 grudnia.
Może się mylę ,może mam się tym nie zamartwiać a może wizja której doświadczyłam dzisiejszej nocy naprawde bedzie miała miejsce??
A jaka wizja … o tym za chwilę
Dwa dni temu z wieczorka dostałam od zaprzyjaźnionej osoby link – rozmowa Nasza ostatnio często schodzi na tory końca świata choć Nasze powody są związne ściśle z tęsknotą za domem -to tez temat rzeka i moze kiedys go poruszę ale dziś myslę że na to jeszcze nie jestem gotowa.
Gdy poszłam spać przyjaciołka wrzuciła mi link ktory dopiero wczoraj przeczytałam .Co prawda miałam otwartą stronę od rana a po paru godzinach zabrałam się do przeczytania krótkiego artykułu na stronie której właściwie wcześniej nie byłam.. o to fragment :
W tajnym komunikacie wydanym przez swoje laboratorium, NASA ostrzega przed
gwałtownym i nieujawnianym publicznie przejściem naszej planety przez tzw. „galaktyczny zespół zero”. Co oznacza ten tajemniczy termin, z jakimi konsekwencjami i niebezpieczeństwami dla nas się wiąże?
1. Jesień i zima 2012/2013 to okres kiedy Ziemia wraz z Układem Słonecznym najprawdopodobniej będzie przechodzić przez tzw. „galaktyczny zespół zero.”
2. Około godz. 10.00 rano czasu moskiewskiego, dnia 21.12.2012 r. naszą planetę w ciągu kilku minut mogą objąć całkowite ciemności i absolutna cisza (!). Brak światła, elektryczności, zatrzymanie połączeń komunikacyjnych, to tylko niektóre ostrzeżenia z amerykańskiego komunikatu.
3. Całemu zjawisku towarzyszyć mają trwające kilka dni „kosmiczne złudzenia”, związane z eksplozją światła.
4. Zgodnie z komunikatem zaleca się przygotowanie zapasów żywności na ok. dwa miesiące od dnia „słonecznego porażenia”. Należy zabezpieczyć dopływ bieżącej wody do domu, zasłonić okna i nie patrzeć w kierunku słońca.
W nocy miałam sen
Jakbym weszła w to co NASA przewiduje ,Widziałam ten chaos ,patrzyłam co Nam udało się odłożyć z jedzenia i tak bardzo bałam się o moje zwierzaki.Bez prądu nie ma wody ,sprawdzałam czy w beczkach jest jej tyle aby nam to starczyło. Bałam się konie zostawić na dworze aż w końcu opusciłam to miejsce bo scenariusz był okropny.
Jest to jedna z możliwych wersji wydarzeń ale po tym co widziałam w tym ,,śnie,, bo sama nie wiem czy to był bardziej sen czy podróż do przyszłości i wejście w zapis możliwych wydarzeń.  Jak to nastąpi to naprawdę stanie się coś więcej niż brak światła przez zaledwie kilka dni.
Ja mam tez odczucie ze widziałam coś więcej niż tylko wizję chaosu ale teraz za nic nie mogę sobie tego przypomnieć.  Wydaje mi sie że brały w tym udział dziwne istoty ale teraz już nawet nie pamiętam ich wyglądu, jak się poruszały i czym tu przybyły.Wprowadzali zamęt wśród ludzi i strach.
Oby to tylko wizja ktora nigdy się nie wydarzy.
 i coś na zakończenie bardziej pozytywnego 😉 :
Ludzkość przeżyła już tysiące przepowiadanych końców świata. O tegorocznym, wyznaczonym na 21 grudnia, od wielu lat mówiło się jednak najgłośniej. To właśnie tego dnia, w przesilenie zimowe, kończy się kalendarz Majów. Według niektórych, zakończenie trwającego 5125 lat cyklu w majańskim systemie Długiej Rachuby zwiastuje przebiegunowanie Ziemi o skutkach, jakie znamy choćby z zainspirowanego przepowiedniami filmu Rolanda Emmericha „2012”.
Czy 21 grudnia 2012 r. Ziemia zacznie się kręcić w przeciwnym kierunku? Czy oceany zaleją lądy? Czy biblijny Potop miał miejsce właśnie, gdy kończył się poprzedni kalendarz Majów? Czy lądy zapadną się pod morza, jak mityczna Atlantyda? Odpowiedzi na te pytania możemy szukać w tysiącach książek i filmach poświęconych przepowiedniom związanym z przesileniem zimowym. Jednak, o ile nie lubimy dreszczyku emocji i tajemniczych historii rodem z dalekich, zapomnianych już czasów, wystarczy, że zapoznamy się z oświadczeniami NASA w sprawie 21.12.2012 r. i zagwarantujemy sobie spokojny grudzień w tym roku
Więc ktory komunikat  NASA jest nieprawdziwy 😉
28 listopada 2012 - Posted by | moje rozważania

1 komentarz »

  1. Co do tych zmian…ja mam odczucia związane ze zmianami na płaszczyźnie porozumień człowieka. To co będzie się działo być może będzie miało wiele wspólnego z energetyką- aktywnością słońca.Mam wiele przeczuć odnośnie naszego kraju- zresztą opisywałam to na forum ( zmiana systemu politycznego, demonstracje, chaos- wrzód który się zbiera pęknie jeszcze w tym roku- moim zdaniem jeszcze przed świętami). Nie wiąże końca świata z końcem świata w dosłownym tego znaczeniu.Widzę to, jako most, którym trzeba przejść na drugą stronę nie oglądając się za siebie.

    Komentarz - autor: verrka1975 | 29 listopada 2012 | Odpowiedz


Skomentuj

