Alaneiz's Blog …Gwiezdne dzieci…

strona poświęcona ,,duchowej,, stronie życia..

wspomnienia z Lemurii

Telos – legendarne miasto okresu lemuriańskiego, które zostało założone pod górą Shasta na pograniczu Kalifornii i Oregonu. Wokół tego miasta krążą mistyczne legendy, nurtują nie jeden umysł na naszym globie. Jednak w większości ludzkość nie ma pojęcia o istnieniu Telos albo mocno wątpi.

lemuria

Kiedy po raz pierwszy natrafiłam na artykuł dotyczący właśnie cywilizacji Lemuria poczułam w sercu takie dziwne drganie pomieszane z ciekawością i ekscytacją.

Kiedyś na pewnym kursie  dotyczącym uzdrawiania duchowego szukaliśmy na arkuszach specjalnie do tego przygotowanych  wszelkich śladów energetycznych naszego istnienia na ziemi w poprzednich naszych życiach. Było tego nie wiele jak na moją istotę wcieloną w wymiar ziemski ale jak na tamte czasy nie rozumiałam wszystkiego co wiedziałam podświadomie łącząc się z moją wyższą świadomością.

Większość naszej grupy –ponieważ nie wiem czy wszyscy czy nie –szukała swoich początków na Atlantydzie jako pierwszym swoim wcieleniu w wymiar ziemski. Prowadzący mistrz każdemu podsuwał pytania i podpowiedzi dotyczące lądowania ich statków w okolicach tamtej cywilizacji. Ja niestety swojego statku tam nie odnalazłam .

Z tamtych arkuszy wyczytałam że na ziemię przybyłam po raz pierwszy dużo dużo później .

(Niestety tamte badania zupełnie wymazały się z arkuszy i nie pamiętam dokładnie dat )

Kiedy po raz pierwszy natrafiłam na opis Telos zaczęłam zastanawiać się czy aby na pewno nie był to czas kiedy byłam tu na ziemi po raz pierwszy ?

 Sam opis życia tych istot oraz dziwnie towarzysząca energia tamtej cywilizacji  była  i jest mi nadal  jakoś dobrze znana

. Legendy jakie krążą wokół Shasta dotyczą Aniołów, Wyższych Duchowych przedstawicieli, UFO i Wniebowstąpionych Mistrzów. Krążące mity wspominają lemuriański okres, ocalałych potomków tego starego lądu i podziemne miasto Telos skrywające wszystkie ważne zapisy o Ziemi. Uchodziło za międzyplanetarną furtkę, powietrzny korytarz łączący Ziemię z innymi międzygalaktycznymi kanałami.

Telosanie żyli bardzo długo, ale wyglądem przypominali ludzi w wieku 30-40 lat. Miastem rządził król imieniem Ra i królowa Ramu Mu. Mieli Radę 12-stu złożoną z 6-ściu mężczyzn i 6-ściu kobiet, wszyscy wspólnie zarządzali miastem. Nie znali pieniędzy, prowadzili handel wymienny. Rozwijali się duchowo, posiadali zdolności przemieszczania się z 3-ciego do 5-tego wymiaru. Kontaktowali się z Wyższymi Istotami.

Kiedy czytałam to po raz pierwszy oczami duszy widziałam to miasto  i znałam rozciągającą się cywilizację Lemurian czy MU jak ją nazywano poprzez ten cały obszar na jakim znajdowała się owa cywilizacja.

Historia Telos mówi o Lemurii, która przypuszczalnie ciągnęła się od 4. 500 000 do 12 000 lat temu. Był to potężny obszar, w miejscu którego mamy dzisiaj Ocean Spokojny, Hawaje, Wyspy Wielkanocne, Australię, Nową Zelandię, dzisiejsze tereny Kalifornii, zachodnie wybrzeże USA i część Brytyjskiej Kolumbii w Kanadzie. Lemurianie żyli w 5-tym wymiarze i mieli zdolność przemieszczania się do wymiaru 3-ciego.

Telos było też członkiem Konfederacji Planetarnej tak, że mogli podróżować w inne światy.

Przybyli na Ziemię z innych galaktyk; z Syriusza i Alpha Centauri. Lemuria była ziemskim rajem. Około 25 000 lat temu na Ziemi panowały dwie potężne cywilizacje; Lemuria i Atlantyda, obie spierały się o swoje ideologie. Lemurianie pozwalali swoim mniej rozwiniętym kulturom żyć ich własnym życiem, zostawili ich w spokoju. Atlantydzi pragnęli podporządkować niższe kultury pod rządy Atlantów i Lemurii. Z tego powodu doszło między nimi do wojny nuklearnej. Około 15 000 lat temu wielka wojna zniszczyła Lemurię. Kapłani rozpoczęli budowę podziemnego miasta pod górą Shasta w celu przechowania najważniejszych informacji i ocalenia ich cywilizacji.

 

Lemuria i Atlantyda – dwie stare kultury, które przeżywały Złoty Wiek.

Lemuria – Ziemia Złotego Światła, wcześniejszy ląd Mu był ziemskim rajem.

 

Dziś gdy po raz kolejny czytam powyższy tekst przeróżne odczucia oraz myśli przebiegają mi przez moją głowę. I fascynacja miejscem i znajomość kultury oraz zamierzeń cywilizacji Lemurian. Prawie czuję to istnienie w tamtym czasie na ziemi.

 Czy naprawdę byłam wcześniej właśnie tam i żyłam wśród Lemurian ?Czy naprawdę byłam w tamtym okresie na ziemi w czasie istnienia tejże cywilizacji i jakimś cudem zatajono na kursie duchowego uzdrawiania moją obecność w tamtym czasie?? Czy jednak ten świat znam ale z innego poziomu jako istota przybywająca tu a nie mieszkająca razem z tym społeczeństwem?

 Przypominam też sobie że na tamtym spotkaniu mimo wszystko szukano Nas na Atlantydzie a o Lemurii nie było mowy ale z opisów pokrywa się życie tych dwóch cywilizacji w tym samym okresie istnienia na ziemi choć także ujęto to że Lemurianie żyli nie w 3- wymiarze a w 5 –tym?

 Może dlatego nie odnalazłam siebie jako wcielenia ziemskiego ponieważ ciała fizyczne równają się z życiem w 3-wymiarze…

 Po raz kolejny pojawia się pytanie i po raz kolejny jestem zaskoczona tym co poczułam w sercu. Już spotkałam się z taką reakcją mojej istoty i mojego ciała kiedy szukałam swojej iskierki życia w Egipcie w mieście Karnak. Nie byłam wtedy w powłoce ziemskiej a jako istota bardziej duchowa tkwiłam zawieszona w świątyni w Karnaku i obserwowałam z tego poziomu ludzi którzy krzątali się po świątyni… Byłam duchem…

25 stycznia 2013 - Posted by | inna rzeczywistość

Brak komentarzy.

Skomentuj

