Alaneiz's Blog …Gwiezdne dzieci…

strona poświęcona ,,duchowej,, stronie życia..

niesamowity wywiad z Dolores Cannon

http://youtu.be/9M96L7ljcTI

Nie pamiętam nawet jak znalazłam ten wywiad na youtube ale wystarczyło tylko że zaczełam go oglądać a wiedziałam już że będzie to niesamowity materiał , ktory naprawdę warto obejżeć.
Polecam to wszystkim gwiezdnym istotom wcielonym w wymiar ziemski – i nie tylko choć wiem że dla gwiezdnych będzie wytłumaczeniem na wiele ich odczuć w tym obecnym życiu.
Ksiązki Dolores czytałam z zapartym tchem i należą do grupy moich najbardziej ulubionych i cieszę się że mogłam posłuchać jej na ,,żywo,,
Polecam

29 marca 2013 - Posted by | inspiracja

Brak komentarzy.

Skomentuj

