Alaneiz's Blog …Gwiezdne dzieci…

strona poświęcona ,,duchowej,, stronie życia..

zjawisko dejavu i ,,nie śnienie,,

Niesamowitym zaskoczeniem było dla mnie to co usłyszałam wczoraj a mianowicie temat w pewnym programie o nie pamietaniu snów od jakiegoś czasu w związku z wędrowaniem świadomości do innych wymiarów. Mam odczucie że dokładnie od jakiegoś czasu tego doświadczam i tak się dzieje u mnie.Pojawiają się zwykłe sny ale jak pisałam tutaj:  http://mindintheuniverse.wordpress.com/2013/12/17/kolejna-zapowiedz-huraganu/ mam odczucie że One są łącznością z innym życiem , równoległym życiem lub równoległą rzeczywistością. Sny typu abstrakcje i śnienia o niczym pojawiają się naprawdę niezmiernie rzadko choć jeszcze od czasu do czasu takie miewam ale gdzie tak naprawdę wtedy przebywa moja świadomośc nie mam pojecia ponieważ te sny abstrakcyjne są jakby obok mnie a ja jestem obserwatorem i nie koniecznie wogóle uczestniczę w czym kolwiek ze snem związanym. Niesamowite doświadczenie bo zdaję sobie sprawę że coś tam śni się w tym umysle ale ja obok robię zupełnie coś innego.Polecam ten program 😉

17 grudnia 2013 - Posted by | ciekawe filmiki lub programy, moje rozważania

4 komentarze »

  1. zjawisko dejavu to jeden z objawów schizofreni 🙂

    Komentarz - autor: bedmat93 | 17 grudnia 2013 | Odpowiedz

    • A powiedz prosze -co w tych czasach nie jest zjawiskiem shizofreni 😉

      Komentarz - autor: alaneiz | 18 grudnia 2013 | Odpowiedz

      • Nic. Dlatego Witamy wśród normalnych 🙂

        Komentarz - autor: bedmat93 | 18 grudnia 2013

  2. A mi kiedyś przyśniło się że byłam z mamą w takich wielkich górach i tam było jezioro i ja z niego wyciągnęłam taką metalową skrzynkę (w środku była kasa ) .Następnie ni stąd ni z.owąd pojawili się policjanci z latarkami i zadawali dziwne pytania np. co zostało skradzione itp. Obudziła mnie mama i powiedziała takim roztrzęsionym głosem „karo obudź się, było wlamanie w naszej przychodni ”
    Wyobraźcie sobie moją minę gdy moje zaspane zwoje mózgowe próbowały rozpoznać czy mi się to śni czy faktycznie się obudziłam. Bezcenny widok…

    Komentarz - autor: kopystka0eter | 12 lutego 2015 | Odpowiedz


Skomentuj

