Alaneiz's Blog …Gwiezdne dzieci…

strona poświęcona ,,duchowej,, stronie życia..

Zerwanie umów -odzyskanie osobistej mocy

Znalazłam ten tekst na facebooku udostępniony przez moją znajomą i pomyślałam że nie tylko wrzucę to na mojego bloga ale także dopiszę coś od siebie ponieważ uważam ,że jest to dosyć ważne na Naszej drodze rozwoju duchowego.

Zgodzę się w pełni z tym przesłaniem od istoty podającej się za Archanioła Michała ,że tak wazne jest abyśmy w pełni odzyskali swoją moc uwalniając się od karmicznych wiezów oraz wszelkich obietnic i przysiąg składanych innym duszom podczas naszej ziemskiej wędrówki. Sama kierowana pomocą moich opiekunów uwalniałam to już jakiś czas temu czego efektem naprawdę było odczucie zrzucania wszelkich obciążeń z ,,pleców,, i patrzenie na otaczającą mnie rzeczywistość zupełnie innym spojżeniem i inną świadomością.To tak jakby te energie ,te umowy były bardzo ciężki i nie pozwalały mi iść z lekością tylko wgniatały mnie poprostu w ziemię.

W tym przesłaniu pisze jak to zrobić ale mogę napisać też jak ja to uwalniałam aby może podsunąć jakąś technikę dla tych co sami znaleźć nie będą mogli sposbu na pouwalnianie tych umów z innymi duszami.

Sposobem moim i moich opiekunów był lekki stan medytacyjny w którym skupiałam się na wewnętrznych odczuciach i wyciszeniu mysli..

Kiedy ten stan się równoważył pojawiały się u mnie obrazy z tego i innych żyć mocno obciążone emocjami i zapisem.. Często płakałam ale uwalniałam pamięć zdarzeń poprostu wyrażając swoją intencję że chcę już to uwolnić aby nie obciążało to mojej przyszłości karmicznej i nie było wiecej dla mnie bólem i pamięcią jaką jest w danej chwili.Zwalniałam też ludzi z umów na takie doświadczanie . Podziękowałam wszystkim uczestniczącym w tym doswiadczeniu wraz ze mną i jeżeli tkwiła uraza czy źal także te energie uwalniałam czyszcząc tym swoje pole przyczyny i skutku. Efekty naprawdę są.

Uwalniałam też swoją pamieć z tego życia – szkoły ,podwórka ,szczególnie miejsc gdzie pamięć moja nie do końca była radością a bólem czy przykrością moją i teraz kiedy przez te miejsca przechodzę nie czuję ani żalu za tamte zdarzenia ani nie boli mnie widok tamtych chwil w moim życiu.Zwalniam też ludzi ,ktorzy wyrządzając mi krzywdę mają taki zapis i duże prawdopodobieństwo że za swój czyn będą musieli kiedyś odpowiedzieć aby z mojej strony nie było tego obciążenia i może nawet proces ten zostanie w jakiś sposób zniwelowany i rozpuści się to jako energia nie do zrealizowania… polecam wszystkim .. 10015169_678063568919214_1326714178297628702_n

 Przesłanie Archanioła Michała

Jednym z najważniejszych ćwiczeń dzisiejszej doby jest ZERWANIE UMÓW – to proces – abyście na zawsze uwolnili się od „karmicznych przyszłości prawdopodobnych”, które stworzyliście wspólnie z innymi podczas wielu minionych epok.

ZERWANIE UMÓW – ODZYSKANIE OSOBISTEJ MOCY

Zerwanie umów, kiedy jesteś w stanie samoświadomości lub w stanie alfa – masz świadomość siebie – pomoże ci szybciej i skuteczniej wyeliminować autodestrukcyjne restrykcyjne sugestie.

Nie szukaj winnych, lecz jako ten, który się staje samourzeczywistnionym mistrzem, wznieś się ponad konflikt czy cierpienie i spróbuj obiektywnie zrozumieć trudne lekcje, jakich doświadczyłeś wspólnie z innymi. Zanim się inkarnowałeś w kolejne wcielenie, wybierałeś sobie lekcje i odpowiednich do nich partnerów. Zrozumienie tego faktu jest nadzwyczaj ważne.

Z upływem wielu minionych wieków wysyłałeś energetyczne linie czasowe, które stwarzały rzeczywistości prawdopodobne obiecując (na przykład): „zawsze będę cię kochać”, „zawsze będę cię nienawidzić”, zawsze będę się o ciebie troszczyć” i tak dalej. Aby znów stać się niezależną istotą, musisz odebrać swoją energię, a oddać innym ich własną, a następnie kontynuować marsz własnego przeznaczenia Ścieżką Mistrza. A wtedy nie będziesz już mieć lekcji, które byłyby ci zilustrowane przez innych. Umiejąc świadomie rozpoznawać, będziesz rozumiał, co każda osoba, z którą masz interakcje, i każde wydarzenie, próbuje cię nauczyć: że można zdobyć mądrość podczas życiowych zmagań, a nie – często boleśnie – po staremu, wskutek działania prawa przyczyny i skutku.

Jeśli jeszcze tego nie uczyniłeś, proponujemy wykonanie tego ćwiczenia z każdą osobą, z którą kiedykolwiek miałeś konflikt lub stresującą sytuację, a co cię wiele nauczyło. Nadszedł czas, aby całkowicie otworzyć swoje Święte Centrum Serca – jego portal przedni i tylny – tak aby Światło Stwórcze mogło płynąć w tobie i przez ciebie. To pozwoli TROISTEMU PŁOMIENIOWI w twoim Słonecznym Centrum Mocy pałać, tak jak powinien, ponieważ do tego został powołany. To pozwoli również subtelniejszemu Światłu stwórczemu, diamentowym cząstkom, przepływać przez Święte Centrum Serca i fizyczne ciało, a resztę wypromieniowywać na zewnątrz do świata formy. Taki jest twój ostateczny cel.

22 Maj 2014 - Posted by | duchowe inspiracje - przekazy od istot

Brak komentarzy.

Skomentuj

