Alaneiz's Blog …Gwiezdne dzieci…

strona poświęcona ,,duchowej,, stronie życia..

System, w którym tkwimy

Spotkało mnie niesamowite doświadczenie , które w jakiejś formie w mojej świadomości pozmieniało mój punkt widzenia na ,,życie,, i wcielenia na ziemi. system4

Prowadziłam sesje regresji szukając u osoby, która do mnie przyszła -powodów jego programu odrzucenia,  kiedy nagle punkt jego świadomości przeniósł się na ,,statek,, kosmiczny znanej mu cywilizacji, z którą sam miał chyba dużo wspólnego.

Opisał mi te istoty. Powiedział, że je zna.

Na ten statek zaciągnęła go tęsknota.

Istota, która zaczęła odpowiadać na pytania jakie ta osoba zadawała jej podczas tego spotkania była dosyć zaawansowana rozwojowo i rzeczowo odpowiadała tłumacząc to o co pytał ,,M,, podczas sesji a także odpowiadał na zadane przeze mnie pytania.

Niesamowite w tej sesji było także to, że ,,M,, w myślach czytał i moje pytania, na które odpowiadał mi od razu kiedy tylko je odebrał. Pierwszy raz w życiu doświadczyłam telepatii z kimś wcielonym w takiej formie i to podczas sesji, którą sama prowadziłam.

Większość dialogu toczyła się telepatycznie a ja otrzymywałam już tylko tłumaczenie odpowiedzi i właśnie wyjaśnienia, kiedy zaskoczona byłam przekazem , że właśnie ,,M,, zadał takie i takie pytanie.

Trans był naprawdę głęboki a świadomość klienta całkowicie zatraciła naszą rzeczywistość.

Czas jaki nas zaskoczył po całym tym transie zamknął się w dwóch godzinach. To moja najdłuższa a zarazem najbardziej niesamowita sesja jaką udało mi się do tej pory przeprowadzić. Nawet nie wiem kiedy ten czas tak uleciał.

Miewałam sesje pełne niesamowitych przeżyć, spotkań na innych planetach a także odwiedzałam statki kosmiczne .

Ta była naprawdę wyjątkowa.

Istota mówiła, że są z 9 gęstości. Ze tak naprawdę naszą ziemię otacza masa niewidzialnych statków ale jest pakt , którego im nie wolno złamać więc tak naprawdę statki, które są widywane są to statki szaraków czyli Zeta reticuli.

Tych statków o których mowa my nie zobaczymy ale są one w pogotowiu, gdyby trzeba było wkroczyć do akcji ratowania ziemi i ludzi. Zapytany o to ile ich jest podał sumę 400 jednostek.

Często też powtarzał nam, ze dobrze mają ci nieświadomi bo oni nie przeciwstawiają się ,,systemowi,, za co są oczywiście nagradzani.  Ze to ten system rządzi ziemia. Mówił o implantach, że większość z nas rodzi się już z nimi w ciele a jak jest inaczej to szybko w młodym wieku są one instalowane. Jest to dla lepszej kontroli .

Tak naprawdę dusze po śmierci są cały czas pod władaniem tego systemu. Ja to dopiero teraz zrozumiałam.

Kiedyś oglądałam taki filmik na youtube rosyjskiego pochodzenia , w którym system i poszczególne warstwy gęstości  były bardzo fajnie opisane. Wtedy czułam, że tu zawarta jest prawda ale podczas tej sesji poczułam to zdecydowanie mocniej.

Mówił  też(ta istota ze statku) , że w sumie nie jest trudno z tego systemu się wydostać ale wszystko jest tak robione aby ludzie myśleli, ze jest to aż niemożliwe.

Mówił też o tym czym jest karma i że to jest sztuczny twór właśnie wymyślony przez system dla kontroli jednostek .

Kiedy zadałam pytania o czakry to odpowiedz była podobna do tej, którą gdzieś już w środku miałam czyli taka, że czakry służą do kontroli, tworzenia emocji oraz pozwalają im na uzyskiwanie pożywienia. (Mam tu na myśli istoty negatywnego pochodzenia, które znacznie przewyższają liczebność bytów w przylegającym wymiarze przy ziemi.)

Mówił też o tym, że to co my nazywamy duszą tak naprawdę jest to zaawansowana technologia. Nic więcej nam o tym nie powiedział . Nie wszystko też zapamiętałam i w tym jednym przypadku żałowałam, że nie nagrywam tej sesji.

Kilku krotnie powtarzał M, że on musi już wracać bo jego tam w ogóle być nie powinno. Kilka razy naciskał abyśmy wrócili ale M ciągle zadawał pytania.

Dzięki temu dostaliśmy wiedzę, która dała nam do myślenia.

Już kiedyś prowadziłam podobne rozmowy z istotami, które pomagały mi uporządkować moje życie i po uwalniać zalegającą energię z moich poprzednich żyć.

Podczas tej sesji padły podobne słowa i przypomniało mi się ,że o niektórych rzeczach już wiem a teraz ponownie zaczęłam o tym wszystkim myśleć.

Ta sesja chyba na bardzo długo zapadnie w mojej pamięci i jestem wdzięczna opiekunom, że to mi przypadła rola prowadzącego tą regresję.

system3

 

Tkwiąc gdzieś w tej ,,innej,, energii po tym spotkaniu, dnia następnego wyruszyłam na wycieczkę z dziećmi i mamą na półwysep Helski.

Wsiedliśmy na katamaran i zajęliśmy najwyższy poziom na tym statku. Kiedy odbiliśmy od brzegu i wydostaliśmy się już z portu na morze, doświadczyłam wtedy dziwnego odczucia.

Dla kogoś, kto oglądał Truman show zrozumiałe będzie moje odczucie , które właśnie pojawiło się w tamtej o to chwili.

Rozejrzałam się po ludziach siedzących dookoła mnie. Nagle uświadomiłam sobie, ze ja tych ludzi znam. Ze ja ich widywałam w swoim życiu – to na targu, to w sklepie czy na stoisku na rynku , kiedy to pracowałam jako pomoc i ochrona na stoisku koleżanki.

Poczułam się jakbym grała w jakimś filmie a ci ludzie właśnie w tej chwili wraz ze mną odgrywają jakąś grę. Ze oni są świadomi tego po co tam są oprócz mnie bo oni jakby grali tło dla mojego doświadczenia. Zatkało mnie. Poczułam się jak Truman .

Zeszłam na inne piętro statku a tam już nikogo nie rozpoznawałam.

Jakie jest prawdopodobieństwo zbiegu okoliczności, że ci wszyscy ludzie akurat na ten rejs tego dnia przypadkiem się umówili ?

Mam odczucie, że ja miałam to dostrzec.

Ja miałam odkryć ukryty matrix czy właśnie życie jak w tym filmie Truman show.

Poczułam ,że komuś zależało w tym momencie aby moja świadomość się poszerzyła aby tą grę dostrzec.

Myślę ,że to miała być kontynuacja tej sesji z dnia wcześniejszego. Istota ta wyraźnie mówiła ,że życie nie jest tym co tak naprawę widzimy.

Jest to system, do którego my należymy bo został on stworzony do kontroli nad nami.

10 sierpnia 2017 - Posted by | duchowa świadomość

Brak komentarzy.

Skomentuj

